среда, 27 августа 2008 г.

Liberty City

Будівля корпорації MetLife перейменована в "Getalife", статуя свободи в Statue of Happiness ("Статуя Щастя"), перехід DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass) під мостом Манхеттан - в BOABO (Beneath the Offramp of the Algonquin Bridge Overpass);
За словами Дена Хаузера (Dan Houser), до GTA IV ні в одній грі Нью-Йорк не був змодельований з такою точністю і деталізацією. Зі всіх розглянутих локацій саме Нью-Йорк по-справжньому вразив розробників своєю масштабністю і величчю.
У Ліберті-ситі Rockstar втілили чотири з п'яти районів справжнього Нью-Йорка, плюс частина Нью-Джерсі. В світі LC Бруклін перейменований в Брокер (Broker), Манхеттан - до Алгонкин (Algonquin), Куїнс - в Дюкс (Dukes), Бронкс - в Бохан (Bohan), а Нью-Джерсі - в Олдерні (Alderney);
Територія Ліберті-ситі менше Сан-Андреаса, але вона щільно напхана міськими спорудами, повністю відсутні сільська місцевість і пустеля;
Жителі віртуального Нью-Йорка поводяться дуже натурально: палять сигарети, сидять на лавках, читають книги, їдять;
Поліція в Liberty City працює слаженнее, постійно виробляються арешти;
У денний час на вулицях більше машин і перехожих, чим вночі;
Погодні явища не просто створюють візуальний ряд, але і роблять вплив на геймплей;
Окрім своїх мобільних телефонів, перехожі також користуються міськими таксофонами;
Пішоходи можуть зупиняти таксі;
Городяни перекушують біля рундуків з продажу хот-догов;
Поведінка місцевих жителів в різних районах міста розрізняється;
Перехожі виглядають украй всіляко, вони більше не є набором клонів, як раніше;
Поведінка перехожих більше наближена до реальної;
Центральний парк (Central Park) буде реалізований в грі, ігрова назва даної місцевості доки не розголошується;
У сумнівних підворіттях можна буде побачити купи сміття, бур'яни і бездомних, кучкующихся біля розведень в бочках костриць;

Головні герої

Головного героя GTA IV звуть Нико Белліч (Niko Bellic). Судячи по прізвищу, він хорват за національністю;
Нико ніколи б не попав в Ліберті, коли б не його кузен - Роман. По електронній пошті Роман повідомляє кузена про прекрасну американську мрію, яку він випробував в LC. Але кузен бреше, приховує свої життєві невдачі, адже насправді він зовсім не багатий і повгрузав в купі проблем;
Роман - це єдина людина, яку знає Нико у всьому місті. На початку гри саме він служить основним контактом, мотиватором і другом;
Нико з'явиться перед нами духовно сильним героєм, в той час, як Роман більше схожий на доброзичливого клоуна;
Белліч — прекрасний атлет, оскільки здатний підійнятися куди лише можна: і на телефонний стовп, і вгору по пожежних сходах. Деякі зустрічі проходить високо в офісах хмарочосів. Сказано, що ти зможеш скидати людей з дахів;
Роман, кузен Нико, володіє збитковою службою таксі, по вуха в боргах і у нього проблеми з деякими з кримінальних угрупувань Ліберті-ситі.
Вік Нико вказаний як що знаходиться між 35 і 40 роками;
Арешт Нико, враховуючи його кримінальне минуле і статус нелегала, означатиме для гравця серйозніші наслідки, ніж в колишніх іграх;
Нико уміє плавати;
Зброя більше не з'являється в руках протагониста. Наприклад, в демонстрації для журналістів, Нико дістав пістолет з-під куртки;
Нико може використовувати стільниковий телефон для замовлення різних послуг, наприклад, виклику таксі;
Белліч може отримувати на мобільний телефон текстові повідомлення;
Ми навряд чи побачимо персонажів з попередніх ігор серії. Вони були створені для попереднього ігрового світу і відпрацювали в нім своє. В даному випадку нам би хотілося створити героїв, які б вписалися в новий світ, тому персонажі з різних світів не зможуть співіснувати. Ден Хаузер;

Управління

Нико може припадати до стін і пересуватися уздовж них, а також вихвачувати зброю, як в MGS;
Нико здатний виглядати із-за рогу, сам при цьому залишаючись під прикриттям, як в серії Splinter Cell;
Коли головний герой дістає зброю, камера зміщується йому на плече, а в центрі екрану з'являється прицел/видоискатель;
Можна зафіксувати мету і переміщатися убік, аби не отримати у відповідь кулю;
Фізика транспортних засобів повністю перероблена;
Коли Нико дістає пістолет, на екрані з'являється звичайний приціл (круг з хрестиком усередині);
Рукопашний бій стане набагато природнішим і реалістичнішим;
Коли хто-небудь з пішоходів налітає на Нико, він відштовхує їх в стилі Assassin's Creed;
В порівнянні з San Andreas "ручне" прицілювання піддалося серйозним удосконаленням, і тепер воно стало набагато простіше;

Графіка

Гра розробляється на движку RAGE від Rockstar Games;
Графічні досягнення гри найбільш очевидні на прикладі грат каналізації: можна прекрасно розглянути, що знаходиться під ними внизу, а світло реалістично просочується крізь металеві лозини.

Транспорт

У грі не буде не лише літаків (оскільки дія відбувається в одному місті), але також і роликових ковзанів, одноколісних велосипедів і інших незвичайних траспортных засобів (прим. — геть джетпаки!). Rockstar бажає внести до гри велику міру реалізму, наприклад, мотоцикли з'являться неодмінно;
На даний момент підтверджені наступні види міського транспорту: рейкова “надземка”, автобуси, система метро;

Технічні питання

Xbox360 і PS3 версії гри ідентичні, єдина відмінність полягатиме в ексклюзивному епізодичному контенте для приставки від Microsoft, що надається онлайн-сервісом Xbox Live;

Саундтрек

Автор музики до першого трейлера GTA IV - композитор Філіпп Гласс (Philip Glass) візьме участь в роботі над саундтреком до гри;
Назва однієї з композицій, звучних в грі: це “Sorrow Tears and Blood” у виконанні Fela Kuti;
У грі буде танцювальна радіостанція з музикою в східно-європейському стилі;

Мультіплєєр

Серед інших невказаних доки видів розрахованої на багато користувачів гри буде присутній кооперативний режим. Правда, в нім не можна буде спільно проходить сюжетні місії;

Комментариев нет: