среда, 27 августа 2008 г.

CRYSIS Warhead
« 20 Червня 2008, 11:11:26 »


Crysis Warhead
Повна інформація про гру:
Crysis Warhead

* Жанр: FPS
* Мультіплєєр: Без подробиць
* Розробник: Crytek Studios
* Видавець: Electronic Arts
* Дата виходу: кінець року 2008
* Офіційний сайт гри: www.crysisthegame.com

Автор:
Олег Ставіцкий



Crysis Warhead – перша серйозна заява Crytek після граду критики, який обрушився на них після релиза Crysis. Замість того, щоб сіпатися у бік консолей (хоча в цю сторону вони неминуче рушать, тут можна не сумніватися), німці виступили в досить несподіваному ключі. Оголосили про Сrysis Warhead, який, виявляється, ось вже більше року розробляється самостійним угорським відділенням студії в Будапешті. Ми нанесли Crytek Hungary дружній візит, своїми очима бачили один рівень гри і своїми руками пограли в іншій. Полнопріводний шестисторінковий розбір польотів див. в липневій «Ігроманії», яка днями пішла в друк, а нижче – найважливіше, що вам необхідно знати про Crysis Warhead.

ПРО ЩО ЦЕ?

Сюжет Warhead стартує разом з подіями оригінального Crysis, але швидко згортає в інший бік. Головний герой – не нудний відмінник Nomad, а Майкл Сайкс (він же – Psycho) – хамський ірландець, колишній фахівець SAS і володар шраму на підлога-губи. Згідно з оригіналом, Сайкс отримував від керівництва якесь смутне завдання – не те перехопити корейський конвой, не то відстежити якийсь вантаж, після чого благополучно зникав з гри, з'являючись лише у фінальному акті і заявляючи щось подібне до «ти не повіриш, що я пережив за останні декілька годинників!». Warhead присвячена ці самому годиннику.

ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ?

Коротка відповідь – все так само круто. По-перше, Crytek щось таке зробили з освітленням, чому всі персонажі гри різко сталі схожі на портрети з обкладинок журналу Esquire. По-друге, кожна текстура, кожен об'єкт в грі був або замінений або перероблений до невпізнання. Джунглі, звичайно, ті ж самі, але все, включаючи поверхню нанокостюма (він біля Сайкса роздертий і покритий художніми подряпинами) піддалося змінам. Найважливіша претензія, на яку Crytek сподіваються відповісти – це системні вимоги. Ми спостерігали гру на наступній конфігурації: Core 2 Duo E6750, 2 Гб, GeForce 8800 GT 512 Мб відео, і вона навіть не думала гальмувати.

ЯК ЦЕ ГРАЄТЬСЯ?

Так само, як Crysis, лише швидше. Основна дизайнерська для гейму проблема Crysis – відсутність виразної режисури сцен, а, отже, і постановки, тут вирішена найочевиднішим чином. Warhead – це Crysis, спресований і поданий під тиском. Тут постійно щось відбувається: у вас над головою баражують винищувачі, в навколишні кущі валиться підбитий VTOL, ви хапаєте якусь вантажівку і прете на ній через пальми, кидаєте, збиваєте на ходу корейців, відбираєте у них зброю і палите по тих, що залишилися з двох рук (да-да, нова можливість). В принципі, все це було і в Crysis, але там гра регулярно забувала про те, що з гравцем, взагалі кажучи, потрібне щось робити, чому ви регулярно нудьгували, поки високополігональне пальмове листя хльостало героя по щоках.

ЧОГО ЧЕКАТИ?

Найближчий структурний аналог Crysis Warhead – аддоны до Half-Life за авторством Gearbox (Opposing Force, Blue Shift). Це той же самий Crysis з мінімальними з точки зору контента змінами – парою нових ворогів (ті ж корейці, лише з маскувальною геранню на плечах), зброєю (узи і якась дивна ракетниця, яку тут звуть FGL-40) і сюжетом (цього разу консультує Сьюзан О’коннор). З іншого боку, якраз відсутність виразної історії і ситуацій відділяла Crysis від звання великої гри. І саме над цими позиціями прямо зараз працюють в Будапешті.

P.S. Ну і ще раз нагадуємо вам, що детальний звіт про Crysis Warhead можна буде прочитати в липневій «Ігроманії», обкладинку якої (а раптом не зможете знайти в кіоску?) ми публікуємо вище.

Комментариев нет: